Ο δήμος Κορυδαλλού συνεχίζει την ψηφιακή αναβάθμιση και βελτιώνει σημαντικά την εξυπηρέτηση των πολιτών με τη βοήθεια της ψηφιακής πλατφόρμας καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας.

Μέσω της νέας εφαρμογής του Δήμου μας “Korydallos – my City App” οι πολίτες αποκτούν τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης.

Με αυτό τον τρόπο, προβλήματα που συναντά κανείς στην καθημερινότητα του έχει πλέον τη δυνατότητα να τα δηλώνει σε πραγματικό χρόνο, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα κτλ. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει στις υπηρεσίες του Δήμου άμεσα και χωρίς κόστος ή γραφειοκρατικές διαδικασίες όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android και φυσικά μέσω της Web εφαρμογής στην ιστοσελίδα του δήμου Κορυδαλλού.

👉 Google Play (Android): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.egr.civreq.Korydallos

👉 Apple Store (iOS): https://apps.apple.com/us/app/korydallos-mycity-app/id1565176935

Με 4 απλά βήματα καταχωρήστε το αίτημά σας:

✔️ Επιλογή τοποθεσίας

✔️ Επιλογή κατηγορία αιτήματος

✔️ Προσθήκη φωτογραφίας

✔️ Αποστολή του αιτήματος στο δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ενημερώσεις για την πορεία επίλυσης του μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Με τον τρόπο αυτό, οι υπηρεσίες του δήμου Κορυδαλλού αποκτούν πραγματική εικόνα των προβλημάτων. Κάθε φορά που ένα ζήτημα επιλύεται, ο δημότης λαμβάνει ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο. Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής, οι δημότες μπορούν να ενημερώνονται για όλα τα νέα και τις ανακοινώσεις του Δήμου.